Op naar Australie - Reisverslagen van Jessica Hummel - WaarBenJij.nu Op naar Australie - Reisverslagen van Jessica Hummel - WaarBenJij.nu

Op naar Australie

Komend half jaar ga ik een stage doen in Melbourne in Australie en als ik dan toch in Australie ben, kan ik daar natuurlijk ook nog wel wat reizen aanvast plakken. Aangezien er toch wel wat mensen geïnteresseerd leken te zijn in het lezen van mijn avonturen, ga ik dan toch maar een blog bijhouden van mijn Australie avontuur! Maar dan moet wel iedereen het ook echt gaan lezen hoor, er volgt een overhoring als ik terug kom!

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2014

De laatste blog ...

06 Oktober 2014

Wwoof: het Australische leven

08 September 2014

3500 km door de Australische outback

29 Augustus 2014

East Coast Adventure

03 Augustus 2014

Nieuw-Zeeland: Wauw, wat een sprookje!
Jessica

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11974

Voorgaande reizen:

29 December 2013 - 31 December 2014

Op naar Australie

Landen bezocht: